הליך הגישור

תקציר מנהלים

  1. פתיחת פנייה –
    מילוי טופס מקוון באתר או פנייה טלפונית.
  2. בדיקה ראשונית –
    צוות המרכז בוחן את פרטי הפנייה ומתאם שיחה עם הצדדים.
  3. בחירת מסלול –
    גישור (פתרון מוסכם) או בוררות (פסק מחייב).
  4. התאמת איש מקצוע –
    מינוי מגשר/בורר מתוך מאגר המומחים של המרכז, בעלי מוניטין והבנה עמוקה בענף.
  5. ניהול ההליך –
    פגישות פרונטליות/מקוונות, בלוחות זמנים קצרים וברורים.
  6. סיום ההליך –
    • בגישור: הסכם מוסכם ומחייב.
    • בבוררות: פסק בורר מנומק ומחייב, בדומה לפסק דין.

שכבת ערכים חוצת תהליך:
מהירות, דיסקרטיות, שקיפות, מקצועיות, יחסי אמון ופתרון הוגן לכל הצדדים.

הליך הגישור

שלבים מפורטים

תהליך הגישור שלנו מובנה, שקוף ויעיל. הוא שם במרכז את הדיאלוג, האמון והפתרון ההדדי (win–win),  תוך ליווי מקצועי של כל הצדדים מרגע הפנייה ועד להסכם הסופי.

שלב 1: פנייה וקליטה

פנייה למזכירות המרכז והעברת פרטי הסכסוך. ניתנת הנחיה ברורה לגבי המסמכים הנדרשים והסבר קצר על מהות הגישור וסודיותו.

שלב 2: בחירת מגשר והסכמות מסגרת

התאמת מגשר בעל מומחיות רלוונטית (ביטוח –התמחות ענפית/פיננסים/בריאות/סיעוד). חתימה על הסכם גישור, כללי סודיות, והסכמה על סדרי עבודה ולוחות זמנים.

שלב 3: פגישת פתיחה והגדרת סוגיות

הצגת עמדות הצדדים, מיפוי סוגיות הליבה, זיהוי אינטרסים והגדרת היעד המשותף.

שלב 4: קידום המשא ומתן

פגישות משותפות ובמידת הצורך פגישות נפרדות; בחינה מקצועית של מסמכים ונתונים; יצירת חלופות; בדיקת היתכנות.

שלב 5: גיבוש הסכמות

התכנסות להסכמה עקרונית, תרגום להסכמות אופרטיביות (סכומים/לוחות זמנים/צעדים).

שלב 6: הסכם גישור מחייב

ניסוח הסכם גישור ברור ומלא, חתימה על ידי הצדדים והפיכתו למחייב לפי הדין.

דגשים ייחודיים: דיסקרטיות מלאה, זמני טיפול קצרים, שפה לא ־ קונפליקטואלית, שמירה על יחסים והמשך פעילות עסקית/טיפולית סדירה.

Call Now Button